Kizlar oğlumun yüzü çok kuru hatta kabuklanma dahi oldu şehir değişikliği yaptık hemn belli etti kendini . Sizce hangi kremi kullanmalıyım öneriniz var mı ? Birde saçları yumuşak ve düzdü atam tersi oldu kıvırcık ve çok sertleşti Sebamed şampuan kullanıyoruz . Şampuan öneriniz varsa yumasatici özelliği olan sevinirim 🎀🌿