Kızlar çok tecrübesizim ne yapmam lazım aşısını saat 2 de olmuştu bu saate kadar ateşi yoktu uyuyordu şimdi uyandı ateşi var ölçtüm 38,5 hemen bi çay kaşığı calpol verdim üstündeki uzun kollusunu çıkardım ama çok tecrübesizim ne yapmam lazım kaç aaatde bi calpol vermeliyim ateşi daha da yükselebilir mi lütfen yardım edin