OzanO Merhaba, inek sütü alerjisi olan bebekleriniz rotavirüs aşısı yapıldığı mı? Bizim doktor yapılmamalı dedi.
Aselask34 OzanO bizim doktorumuz yapılmalı dedi 2 dozunuda yaptırdım bu ay sonu 3. Dozunu yaptıracağım
Uyurgezer_peri OzanO biz yaptırdık. İlk doz da alerji tanısı konulmamışti.ikinci de de 1 ay gecikmeli yaptırdık kakada kan olduğu için
seleno OzanO benim alerji doktorum da yapılmayabilir demişti biz yaptırmama kararı aldık alerjisi çoğalır diye açıkçası
OzanO Herkese cevapları için teşekkür ederim. Ben de doktorumuz tavsiyesi ve sizden gelen bilgilere üzerine yaptırmamak kararı verdim, menenjit aşısı ise beşinci ayda başlatacak.