Yasemin-06 Bebeğim bugün emziğini yolda atmış farkında olmadım hiç eve geldim emZik yok aynısından alıp getirdim fakat kabul etmiyor renkten dolayı alıyor ama ağzına alınca geri çıkarıyor ve sabahtan beri emziğini arıyor lütfen fikir verin ne yapmam lazım 😞😞
elifhanimm Yasemin-06 nöbetçi eczaneye gidecek ve yoldayken aynı emziği orada bulmak için dua edeceksiniz.. başka türlü gçğsünüze alın her ağladığında öyle de durabilir
Seutfu Yasemin-06 Bende bi kere düşürmüştüm. Aynu yolu geri gidip bulup 1 saat kaynar suyla dezenfekte edip kullanmıştım yoksa mahvolurdu. Köydeydik eczane filan da yoktu
Yasemin-06 elifhanimm aynısını getirdim ama almıyor 7 aydır aynı emziği kullanıyoruz aynısını kabul etmiyor neden bilemiyorum 😞
Yasemin-06 elifhanimm değiştirdim onu kabul etmeyince eskiyi verdim hep eskiyi kullandı evde 3 tane emzik var almıyor ya