Kayra07 Merhaba oğlum 32 günlük ama 20 günlükten itibaren sürekli reflü sorunu cekiyoruz emiyor, gün içerisinde sürekli meme istiyor böyle olunca gece sütüm olmadığından golden goat mama veriyorum. Her emmeden ve mamadan sonra çökelek gibi kusuyoruz doktorumuz reflü dedi ama aptamil ar mama kullanan memnun kalan var mı acaba?
damlahira Kayra07 merhaba benim kızımda da reflü var bebelac gold ar kıllanıyoruz aptamilde iyidir bence
biryavuzkusu Kayra07 bende bebelac gold ar kullanıyorum baya kesti kusmasını ama bunun yanında doktorun verdiği motillium şurupta kullanıyorum geçen ay hiç kilı almamıştı çok şükür bu ay 900 gr almış
Kayra07 damlahira biryavuzkusu maşallah kilo alımı iyi ozaman doktora da sorup mama yı değiştirmek lazım gaz yaptımı oeki bebelac