Biz başlayalı 1 hafta oldu 26 aylık oğlum çişini ilk günden öğrendi hemen tabikide arada kacirmalari oluyor haliyle doğal olarak ama kaka konusunda çok inatçı altına yapıyor ve heryere sıvıyor 🤷 Baya sabır lazım bu dönemde ve üstüne gitmemek lazım ve ayrıca akşam yatarken çişini yaptırıyorum sabah 7 gibi kaldırıyorum yaptırıyorum birde geceleri kalkarsa ayriyeten o zamanda yaptırıyorum tutabiliyor geceleri altına yapmıyor hiç umarım biran önce öğrenebilirler 🤗