AES-0404 Ben de mamaya karşıydım oğlum ilk aylarda sürekli ağlıyordu sürekli emziriyordum ama yetmiyormuş demekki. O ay oğlum hem gelişmedi hem de sabahlara kadar ağlıyordu meğersem açlıkmış derdi. Ben de mama kötü dedim hiç yanaşmadım mama vermeye. Şimdi bin pişmanım. Oğlumun o ağlayışları aklımdan gitmiyor. Oğlumun açlıktan uyanmalarını, kıvranışlarını izlemekten daha kötü bişey yok. Şimdi de gece yatmadan önce veriyorum 4-5 saat uyuyor en azından o da dinlenmiş oluyor. Gün içinde de doymazsa bi kere veriyorum o kadar, o yetiyor zaten diğer zamanlar full emziriyorum