merveabla Hanımlar babam çok fazla eklem ağrısı çekiyo hareket ederken çok zorlanıyo doktoru inflamax diye bi takviye önermiş bilen veya daha önce kullanan var mı?
pent93 merveabla Benim eşim de diz ağrısı için kullanmıştı, biz memnun kaldık. Ağrılarını geçirdi yaklaşık 1 hafta kullanım sonrasında
sumeyyedir merveabla Anneme eczacı önermişti bu takviyeyi. İçinde zerdeçöp var düzenli kullanınca kas eklem ağrılarına çok iyi geliyo babana da iyi gelir zaten doktoru vermiş