Minikoalamm Bide mamayı bırakıp bu bebek 2 ay ne yiyecekmis sütün de azsa keşke bırak demeden değiştir deseydi
Bebegimm1 Oykummmm tadım yapmadan direk corba ver demesi son derece sacma 4 aylik bebek ek gidaya mi gecermis bende mamayla besliyorum kabizlik sorunu yasamadim en fazla 1 gun yapmazdi kullandiginiz mamayi degistirin icine 1 cay kasigi zeytinyag koyun bagirsak duzenliyicisi icin ilac veriyorlar galiba tam bilmiyorum onu bi sorun baska doktara mamadan sonra su veriyormusunuz bana doktorum cay kasiginda vermemi soylemisti
Eymen14 Oykummmm Mama değişikliği yapın bende mama veriyorum aptamil kabızlık yapmıştı şimdi conformil veriyorum kakası normal olmaya başladı
UraSsmom Oykummmm 4 aylık çorba mı verirsiniz dedi. Doktor çok önemli değiştirin lütfen. Ben sadece anne sütüyle beslediğim halde 15 güne kadar yapmadığı oluyordu ama doktor 18 günü geçmedikçe problem yapma diyordu. Uyarma fitil hiçbişey yapmadım. Uyarma çok yanlış geliyo bana zaten.
Kahveliseker Oykummmm hasta bakıcı falan olmasin o ? Bazi mamalar kabiz yapabilir bizim bebegimize similac kabiz yapıyor ama sma ve hipp bir şey yapmiyor. Cocuk kilo alamiyorsa tabi mama baslanacak ne demek mama yedigi surece kaka yapamaz ilerde çorba içsin 🤦
Yade012 Oykummmm ek gıda için çok acele etmeyin annesi 6inci ayını bekleyin küçükken ek gıdaları tolere etmesi çok zor. Sindirim sistemini yormamak gerekir. Anne sütüne veya devam sütüne bir çay kaşığı zeytinyağı ekleyip icirin. Bağırsakları yumuşatıp çözer.
Yade012 Ayrıca her bebek özeldir, her bebek kendine özeldir. Her bebek bir duraksama dönemine girer kilo alması durur. Bunun için endişelenmeyin annesi
Skbn01 Oykummmm kullandığın mamayı değiştirsen? Benim kızımın doktoru da mamayı kesmediğin sürece kabızlık geçmeyecek dedi ama çok ciddi kabızlıktı bizimki ve mamayı bırak dediğinde 1 yaşındaydı. Seninki biraz saçmalamkş..