DamlaKck Arkadaşlar bebeğim 38 günlük ve kolik bir bebek. Farklı birçok gaz damlası denedik, bir haftadır da Aguline kullanıyoruz. Diğer gaz ilaçlarına göre daha iyi geldi bize fakat şurubu bebeğime çok zor içiriyorum. Her defasında nefes alıp verişi değişiyor, boğulacak gibi oluyor. Nefesinde bir hırıltı oluyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?
SerapSalih DamlaKck benim bebeğimde öyle oluyodu ama ni süre sonra geçti normal içiyo artık gerçi 3 aylık benim bebeğim büyüdükçe geçer yutkunması güçleniyo zamanla
Belinayyy DamlaKck ilaci hic bilmiyorum sadece fikir amacli soyluyorum canim siringayla mi versen azar azar sıkarak . Benim bebegim ilk zamanlar enfeksiyondan dolayi antibiyotik kullaniyodu sırıngayla veriyoduk daha rahatti yavas yavas sikarak verdik heo
DamlaKck SerapSalih Yaa boğulacak gibi oluyor muydu sizinki de? Ben korkudan vermek istemiyorum artık ilacı.
DamlaKck maysa-19 ya aslında tadını seviyor bence, ağzına sürüyorum en başta vermeden aranmaya başlıyor ama sanki yutamıyor, yutarken nefes nefes kalıyor.
SerapSalih DamlaKck evet hatta doktora götürdüm nefes alamıyo boğuluyo diye bişey çıkmadı birde tükürük bezleri çalışmaya başladığı için oda çok etkiliyo ağzı tükürük dolu yutamıyo bide şurup içince ağzı doluyo nefes alamıyo ama zamanla alışıyo
DamlaKck Belinayyy Canım ilacın kendi şırıngası var zaren, o şekilde veriyorum. Bu anlattıklarım şırıngaya rağmen 😔
DamlaKck Belinayyy Mantıklı aslında. Bugün doktor kontrolümüz var, doktora da bi soracağım bakalım. Annelik sanat valla ya 😂