Arkadaşlar 47 günlük bebeğime serum fizyolojik ve enjektörle burun açma yaptım. Sanki burnu daha çok kapanmışçasına hırıltı başladı. Nefes almakta zorlanıyormuş gibi geliyor. Bunu yaşayan var mı daha önce. Allah korusun o sıktığımız suyun nefesini daha da tıkama gibi bir durumu olabilir mi