Gookce 4 aylık bebeğim var ve bugün yaptığım test sonucu pozitif çıktı. (Normalde korunuyorduk bir kere sadece geri çekildik) Yarın doktordan randevu aldım hala inanamıyorum. Benim yaşadığımı yaşayanlar fikirlerinize desteğinize ihtiyacım var :(
Matmazellll Gookce 6 aylıktı kızım hamile kaldığmda 36 haftalığz Zorlaniyorm fazlasıyla ama yapacak bişey yok.
SeraAslan Gookce doğumdan sonra hamile kalmak daha mı kolay bunları okuyunca korkuyorum. Ben hamile kalana kadar geri çekilme yöntemii ile korundum
SeraAslan Gookce merak etmeyin benm arkadasımda hemen hemen sizin gibi arka arkaya oldu, zorlanıyor ama idare ediyor bir sekilde, destekçisi falanda yok. Allah ım yardımcı olur.
Astadavistabeybi Gookce başıma bir iş gelmeyecekse bende bazen istiyorum bazen istemiyorum 5 aylık bebeğim var yaş geçiyor ileride üşenirim diye erkenden yapasım var sanki çok zor bir hamilelik dönemi geçiren ben değilim 🙄
elifhanimm Canııım .. 40ı çıktıktam sonra hamile kalanlar dahi var. Zor olacak ama güzel olacak hiç üzülme tamam mı sağlıkla aömayı nasip etsin allah. Hiç korkma
Ecre41 Gookce kizim 9 aylikti hamile oldugumu ogrendim tup bebek oldugu icin olmaz diye cok onemsemedik ama simdi biri 18 aylik digeri 21 gunluk 🤦♀️😴