İyi geceler güzel anneler😻
Benim saçım kumral ve hiç işlem yok saçımda. Bir Koç burcu olarak şuanda kafama esti saçıma renk atıcam.😅😂 Çok öncelerde çok uğraşırdım saçımla o yüzden boya işleminden anlıyorum. Şuan imkanlar dahilinde gratisten alabileceğim saç açıcı markası önerebilir misiniz? 😊