Semaakara aynen öyle hareket başlayınca zaten zayıflıyorlar. 3 aylıkken 6 kilo olmuştu benim bebeğim doktor şişman dedi hiç önemsemedim görüntüsü çok normaldi hatta bazı bebeklere bakınca zayıf bile duruyordu. Şimdi 6 aylık ama 8 kilo hala. ilk zamanlar bir anda kilo alması biraz kilolu olması bunların hepsi normal gibi geliyor bana. Sonuçta sen mama veriyorsun tutupta her bulduğunu vermiyorsun. bebek ne kadar isterse o kadar vereceksin, zaten fazla geleni kusuyor geri sen de anlıyorsun nerede durman gerektiğini alışıyorsun bir zaman sonra ne kadar hazırlayacağına.