Derenbahar İlk adetinizi ne zaman gördünüz ve adetinizden sonra sütünüz kesildi mi? Kesildyse ne kadar süre sonra kesildi? Bir de adetliyken emzirdiğinizde bebeğiniz doymuyor mu?
sokomel Derenbahar bebeğim 11 aylıkken oldum. şimdi 15 aylık sütüm kesilmedi. süt kesilmesinin adetle alakası yok. yani varsa da ciddi boyutta değildir doğum sonrası hemen adet planlar bile yıllarca emzireniliyor. kafanızı bulandırmayın.
mutlukalp21 Derenbahar ben az önce bir post açtım ama burdan da sormak isterim izninizle. Bende 4 buçuk ay oldu doğum yapalı hep kanamam oluyor başına gelen oldumu acaba arkadaşlar. Doktora gittim çok normal emzirirken kimi kadın hiç adet görmez kanaması olmaz kiminin hep olur dedi
Kucucugumdogam Derenbahar kırkım çıktıktan Sonra adet gördüm sütüm kesilmedi ve bebeğim doyuyor çok şükür ama adet görmem doğum kontrol hapı kullanıyorum ona bağlı olabilir