Urasin_annesi Oglum 7 aylik olacak ben hala adet olmadim var mi benim gibi aylarca olmayan. Haftaya doktora gidecegim ama burdan da sormak istedim.
Mltmokty Urasin_annesi 6 ay 10 günlük olduk bende henüz olmadım emziriyorum da.Normal diyorlar ama bende bir uzmana görüneceğim
Sinemiraz Urasin_annesi ilk hamileliğimde tam 1 sene adet olmadım bu arada o kadar çok doktora gittim ki neden olmuyorum diye aldığım yanıt hep aynıydı normal normal nitekim 13. Ayda adet oldum
Zuzu35 Urasin_annesi benimde 7 ay oldu canım ama normal bir seneye kadar olmamak ve ben hala çok sık emziriyorum normal diye düşünüyorum