Elisaf Milamoms geçmiş olsun bizde olduk 3 fun ateş 4.gün döküntüyle son bulur demişti doktor öylede oldu zor geçiyor iştahsız oluyorlar rabbm şifalar versn
Eob Milamoms çok geçmiş olsun. İnatçı bir ateşi var maalesef bu hastalığın. Ama döküntü görülünce hastalık bitti sayılıyor. Endişelenmeyin, müdahale etmenizi gerektirmiyor. Biraz artabilir döküntü bu normal. Birkaç güne kendiliğinden geçecektir.