Elmass1 ben kendime göre ayarlıyorum. Şu an Üzerimde bir şey olmadan yatamıyorum o yüzden ona da uzun kollu zıbın ve orta kalın bir alt eşofman giydiriyorum başta örtsem bile üstünü açıyor. Siz de kendinize göre düşünün. Bebekler yetişkinlerden bir tık fazla giyinir