Melos2234 Yarın sabah bebegimin tahlilleri olacak iyi çıkarsa yoğun bakimdan taburcu olacak lütfen dua edin iyi çıksın bende artık evimde uyutayim bebeğimi emzireyim yatamicam bugun heyecandan dualarinizda bize de yer verin öpüyorum güzel kalplerinizden😘🥰
Grlnl Melos2234 ayy 1 hafta yaşadım hastanede kalmak çok zor. Doğumdan sonra evime gitmeden yatış verdi doktor. Yarın 40 mız çıkıyor. Szde bir an önce evinize kavuşun inşallah💐
Ozlemfidan Melos2234 Beklediğin güzel haberi yarın alırsın inşallah. Bi an önce kavuşursun yavruna. Rabbim şifa versin.
Gozdegemen Melos2234 İnşallah temiz çıkar bizimde yoğun bakımda 6. Günümüz cuma günü tahliller temiz çıkarsa taburcu olacağız inşallah
Melos2234 Grlnl insallah o orada ben burada olmuyor sadece 1 gün gorebildim daha da goremedim bebeğimi çok istiyorum kucagimda olsun
Melos2234 Umutkusu insallah saolun bol bol dua edin bugün bize artık bana iyi gelen bir sey kalmadi hep mutsuzum boyle tahmin etmiyordum hic
Umutkusu Melos2234 bu günleri unutacak kadar güzel bir ömür yaşarsınız umarım. Ben de yaşadım aynı şeyleri zor ama inanai orada çok güzel bakıyorlar. İçin rahat olsun hepsi geçecek inşallah