Bal_yanak Kızlar başlıktan da anlaşıldığı gibi actiktan sonra dolaba mı koyuyorsunuz yoksa dışarda mı kalıyor 🤷
Bal_yanak duygugonc Bende bu zamana kadar hep dışarda bırakıyordum veriyordum dedim acaba yanlış mı yapıyorum havalar da artık sıcak bebeğime zarar vermesin diye peki ateş düşürücüyüde mi dışarda bırakıyorsunuz