Mlkee Kızlar bildiginiz kel kaldım o kadar gür saçlarım vardi ki su an yan kısımlarım iyice açıldı etkili bi sampuan önerisi olan var mi yeniden cikaran dokulmeyi engelleyen, Kerastase diye bi sampuan duydum ama kullanan var mi?
Dnzkizi Mlkee bende ayni durumfayim 4 ayligiz tarayinca avuc avuc sac cikiyor yerler desen oyle. Daha dun yengeme attim sacimin on kisimlarini iyice seyreklesti diye kuafore git ilgilenirler bisey yaparlar dedi bakalim bende rahatsizim hu konuda
Mltmokty Mlkee şampuan bilmem ama ben cildiyeye gittim bana biotin vitamin verdi emziriyorum da kullanmanda bir sakınca yok dedi her gün bir tane tok karnına içiyorum bir buçuk aydır çok şükür dökülmem durdu
Nesrin1 Mlkee çaresi biotin bende de oldu 4 aylık bebeğim 4 ay da kel kaldım resmen biotine başladım seyrekleşti dökülme az da olsa 2 haftadır kullanıyorum
BesteArya Mlkee merhaba. Canm kan değerlerine baktirabilirsin Doğumdan sonra bazı değerlerimizde eksilme oluyor sac dökülmesinin sebebi bu aslında şampuan felan çok etki etmiyor.. Takviye ilaç kullanınca azalıyor
ATV Ben doğumdan önce farmasinin sarımsak özlü şampuanını kullanmaya başladım, belki işe yarar canım. Güvendiğin bir aktara şampuan karışımı yaptırabilirsin aynı zamanda