Benim bebeğim de 10 ay 23 gündür. Çok sık dalıyordu. Hala da öyle ama daha azaldı gibi. Dalarken kayma da oluyordu biraz. Eeg çekildi ama şükür temiz. Bu şekilde cok kısa süreli bile olsa dalmalar nöbet bile olabiliyormuş. Ama bi sürec bence biz de dalıyoruz sonuç olarak. Rabbim evlatlarımızı korusun.🤲🏻