Alyatrd 5buçuk aylık bebeğim var odamız 27 28 derecelerde ne giydirsem bilemiyorum çok sıcak 😣 camı da açmak istemiyorum 😑 tavsiyeleriniz varsa alırım 🙏🏼
Melisbugi Alyatrd ayy bende bu ikilemden şiştim 2 aylık 28 derece ev açsammı kapasammı gelgitler içindeyim yarın giydircem kısa kollu falan Fethiye de yaşıyorum 30 ları gördük ev 28 lerde bugün hep bunu düşündüm
maestro Alyatrd ben bilemedim akşam uzun kollu giydirmiş bulundum. cam kapı açık yattık. sıcaktı bacakları üşümedi hiç. antalya