senemper sütüm çok çok az yok denilebilir hatta kızım ameliyat falan oldu yoğun bakımda yattı o zaman üzüntüden bitti sayılır. Denedim 4 saat ama uyanmıyo açıkıp zaten iştahsız bir bebek. Napcağımı bilemedm gece mamayı neden önermiyo doktorlar acaba?