melisaz Acil sıkılaşmaya ihtiyacım varrrr. Göbeğim almış başını gitmişşş. 4 ay önce doğum yaptım. Ne zaman spor yapabilirim?? Spor derken evde hareketler yapacağım 😁😁
Annelikseruveni melisaz bende bi an önce başlamak istiyorum ama çok araştırdım 6 aydan önce karın çalışmak önerilmiyor. Ben yediklerime dikkat edip kardiyo yapıyorum bolca yürüyüş yapabilirsiniz
Dgndrmz melisaz hafif hareketler yaparsın canım ama alt karın hareketleri dikişlerine zarar verebilir o yuzden yapma bence daha erken 6 ayını doldurunca iç dış dikişler iyileştiği için riske atma canım
Masalllmom Ben 3 ay önce doğum yaptım ve alt karın hareketlerini gayet rahat yapabiliyorum canım sıkıntı olmaz bence baslayabilirsin
CeydaAlev Masalllmom 3 4 ay önce Doğum yapmış birine spor öneremezsiniz spor için 6 ay diye boşuna demiyorlar kendi yaptığınız yanlışı insanlara yaptırmayın lütfen
Masalllmom CeydaAlev kesin bir dil ile konusmadım canım ben dikkatini cekerim ben yapıyorum bir sorun yaşamadım diye belirttim arkadasımız da tam olarak bunu sormuş yap diye ısrar etmedim fikrimce dedim yargılamadan önce anlamaya davet ediyorum.
sokomel karın egzersizi yapmanız için çok erken. yürüyüş hafif koşu gibi doğrudan karnınızı yormayacak şeyler yapabilirsiniz. ben doğum yapalı 15 ay oldu şu an yaptığım karın egzersizlerinde bile ara ara ağrım oluyor.
melisaz Annelikseruveni emzirince yediklerine pek dikkat edemiyo insan sanki yaa😑 hamurişi ve tatlıyı bırakabilirim tabi o ayrı messle😁
Masalllmom melisaz suana kadar bir sıkıntı yasamadım canım kendimi yormadan gerektiği kadar zamanlama ile yapıyorum
melisaz Dgndrmz hafif hareketler bu vücudu toparlamaya yeter mi bilemedim😄 ama yürüyüş vs yapacağım bu ara, teşekkür ederim😊
Dgndrmz melisaz ahahaha toparlamaz evet ama belki kalan ödemleri atmana yardımcı olur tatlım sağlık kilolardan daha önemli oldugu için bekle 6 ayını oyuzden
Buketkucuk melisaz Allah Allah 🙊 Benim bugün tam 15.günüm ama hala yanıyor arada dikişlerim, ayrıca iç karnım ağrıyor dar şeyler bile giyemiyorum acıdığı için korse takınca acımaz mı yahu