Melos2234 Hiçbir şey olmaz merak etmeyin ben de öyle düşünüyordum ama korktuğum gibi değilmiş ilk 2 gün baya zorlar alışma aşaması sonrası kendiliğinden geliyor daha rahat hareket ettikçe oh be dersiniz emin olun, normalde medikallerde sezaryen korsesi satılıyor ama ben herhangi evde bulduğum bir korsey kullanıyorum dikişin üzerine gelmiyor zaten öyle gibi hissediyordum bende ama dikiş daha altta kalıyormuş, benim ameliyatım da çok zor geçti çok çekiştirildim göbeğim mosmor hatta hala ama korse cidden kurtarıcı