[silindi] Hayırlı günler kızlar. Bebeğim 4 ay 6 günlük doğduğu günden beri nerdeyse hep mızmız ağlıyor sürekli doktora gittik en son süt alerjisi çıktı diyetteyim 10 günden sonra rahatlamıştı ama tekrar eski haline hatta daha beterine döndü bi yere bırakınca sürekli ağlıyor emmek istemiyo sanki bisey batıyor gibi sürekli bağırıp kendini geriye itiyor kilo alimimiz çok şükür iyi uyurken de bağıra bağıra ağlıyor zorla uyutuyorum ne yapacagimi şaşırdım dün doktora da götürdük tahlil yapıldı idrar kan doktor bu çocuğun biseyi yok diyor ama nasıl bir ağlama 4. Ay böyle mı geçiyor bilen var mı zaten hep ağlayan bir bebek yanında olsam bile durmuyor ne yapacagimi şaşırdım aynı durumu yaşayan var mı acaba🤦♀️
inismona [silindi] 4. Ay atağı bariz 🤦🏻♀️ Bize kök söktürdü bizimi. Geçti diye sevindik merhaba 6. Ay atağı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Gzderdem Atak dönemi olabilir canım başka bişey gelmedi aklıma. Bizde 4 ay 4 günlüğüz sürekli bı mızmızlık yatirdigim zaman ağlıyor kucakta geziyoruz o zaman hiç sesi çıkmıyor :)
[silindi] Gzderdem aynen kucakta durmak istiyor ama emzirmek ve uyutmak işkenceye döndü Rabbim yardimcimiz olur inşallah 🤷♀️
Berraginannesipinar 4ay sıkıntılı bi ay uyku gerilemesi huzursuzluk huy değiştirme hepsi oluyo muhtemelen atak haftasıdır
Gizemmyigit Berraginannesipinar aynen öyle bizde 4 aylıkken yaşadık aynılarını, uyku nedir unutmuştuk o ay
Gizemmyigit [silindi] hep memede durmak istedi cnm, kucağımdan inmedi. Geceleri çığlık atarak uyanıyordu:( sanırım 10-15 gün sürdü
oglummehmedim Bizimkide 3gun sonra 4aylik olucak bu gunlerde çok mizmiz oldu çok zor uykuya geçiyor ağlayıp ağlayıp yoruluyo birden uyuyo kucağıma alıp gezince Susuyo başka türlü ne mümkün
[silindi] oglummehmedim aynen ya bağıra bağıra agliyo uyumaya mı direniyo diyorum ama nasıl bi direnme 🤦♀️
[silindi] inismona bu ataklar bitmiyor demek kendi cocugumuzu sevemiyoruz Allah yardimcimiz olur inşallah 😪
Mirayserap Kızlar bizimde öyle bugünlere geceleri zor uyuyor aslında uyumadı güzel ama uykuya geçmesi sıkıntı önceden sessizce uyurdu şimdi ağlayarak uyuyor
Gizemmyigit [silindi] sabahlara kdr öyleydik bizde.. eşim seyahate çıkmıştı o dönem yalnızdım birde, deliriyorum zannettim.. :(