Tuanamam Selam kızlar, iki aydır ek gıdaya geçtik ve kabızlık sorunu yaşıyoruz doktorumuz duphalac şurup verdi ama fayda etmiyor kayısı ,armut veriyorum yok of ne yapıcam çıldırcam 😳😳