PortakalliKahve Klnccc umarım 😊 inşallah senin bebeğinde bırakır. Kim bilir nasıl güzel geliyor onlara bir de onların açısından düşünmek lazım 😂
MasalMomy Hamzaakdere Yani aslında bu bir ihtimal ama benimki gülmedi hep korktu üfleyince bir anda refleks oluyor bırakıyor. Arkadaşımın oğlu var o da üfleyerek ısırmayı bıraktı. Ama tabi dediğiniz gibi de olabilir Allah yardım etsin inşallah arkadaşım 🌷
Aybarsayse MasalMomy göğsünüz yara oldu mu benimkini resmen koparacak gibi ısırdı çok kötü yara oldu emziremiyorum
MasalMomy Aybarsayse Oldu kuzum oldu. Ciğerine koyar insanın biliyorum ağlaya ağlaya çok çektim. Ama ucuz bir pompa edin çok acısı geçene kadar düşük şekilde sağ yaralı gögsünü. Birde ben madecassol krem sürdüm hep o da iyi geliyor bana çok şifa dilerim 🌷