Fatmanaz bende aynı seyi yasadım gögüsüm artk çok kötüydü kalkan aldm biraz kullandım o arada daha rahat emziriyordum ama dediğin gibi bu sefer kahverengi kısımda minik minik sivilce tarzı seyler cıktı, sonra egzamamsı bir hal aldı soyuldu kurudu 2 ay kadr oldu kalkanı bırakalı ama hala aynı yerler devam geçmiyor bir türlü, doktora gittim görünürde birsey yok hamazinc diye bir krem verdi o biraz rahatlattı, ama hala devam ediyor suanda da gündüzleri 2,3 kez sagıp veriyorum sütü onun haricinde emziriyorum en azından dinleniyor biraz