Zala oo saçlar boyandı.Kalıcı dipliner yapıldı. Sadece mama ile besleniyor şuanda . Haziranın 1 inde de işe baslicam inşallah. Tabi bunlari yaptırırken sağolsun annem baktı idare etti beni. Bebeğimle aram gayet iyi üzülüyorum bir yandan onu bırakıp işe gideceğim için ama Allah’tan haftasonlari çalışmıyorum ve erken cikicam işten tek tesellim