Iyı akşamlar kızlar 3 aylık kızım var son bı kaç haftadır yedıgı Mamayı 10 dakka sonra kusmaya başlıyor ve 1 - 2 saat sürüyor bu doktoruna sordum fazlasını atıyodur dedı ama fazlası değil baya yedıgı şekilde geri çıkartıyor acaba reflu mü var bu durumu yaşayan anneler yardımcı olur mu bana "🙏