Slnkl Bebeğim cuma günü 4 aylık olacak 1 haftadır geceleri yarım saat yada 1 saatte bir uyanıp emmek istiyor emmeden uyumuyor uyutmasıda bir dert hep ağlıyor sizce neden ve bir çözümü var mı
Sebis3232 2 şubat dogumlu kızım bnm de gündüzleri düzgün hic uyumuyo ve geceleri de cok sık uyaniyo miz miz bi kiz olduk 4 5 gündür atak dönemi diyolar bende bilemedim uykusuzluk yorgunluktan bayilcam
Sebis3232 Slnkl simdikiler böyle malesef nasil yapmışlar 4 _5 çocuk diyodum bi de bizimkiler gibi değillermiş