Ttgb255 Arkadaşlar Türkiye de varmı bilmiyorum bebeğim doğduğundan beri " Hipp Combiotik PRE" içiyor. Bunun içeriğinde sadece Laktose var 5. Aydan itibaren Hipp Combiotik 2 ye geçebilirsiniz yazıyor merak ettiğim soru şu mama kademelerinde tad farkı oluyormu? Bebek red edermi? Yavaş yavaş mı vererek başlayım nasıl edeyim bilmiyorum 🤷♀️ tecrübeli anneler yazarsanız çok mutlu olurum ❤️
iremmm Ttgb255 Ben pre değil ama 1 kullandım 6. ay oldu doktorun yönlendirmesiyle direk 2’ye geçtim. Bir sorun yaşamadı geçişte.
iremmm Ttgb255 Bu durumlarda her zaman doktorun yönlendirmesi taratfarıyım. İsterseniz doktorunuzla bir görşün. En doğru bilgiyi o verir. Bir de her bebeğin yapısı farklı. O yüzden doktoru da gelişimi takip ettiği için en sağlıklı sonucu alırsınız.