Merhaba kizlar
Bebegim 3 ay 18 günlük ve Ben Iki aydir regl oluyorum ve regl günlerimde bebegim emmek istemiyor. Regl dönemlerinde Anne sütünün tadi degisirmi yada dis cikarmaya basladigindan süpheleniyoruz Cünkü damaklarini birbirine cok bastiriyor sürekli birseyleri kemirmek istiyor
sizce regl dönemi Anne sütünün tadini degistiriyor mu bilgisi olan var mi ?