dominantteyze Bebegim 4 gün önce sünnet oldu demin bezinde ufak bi kan gördüm pipisinden gelmiş bişey olurmu varmı aynısı olan ya korktumda
Kk41 dominantteyze aktif kanama yoksa sorun değil demişti doktor .sızıntı şeklinde olabilirmiş ki olmustu oğlumda da
BuseCan dominantteyze aktif bir şekilde kanamıyorsa normal 3-4 gün olabilir demişti doktorumuz korkma sürekli kanama varsa doktora götürmelisiniz
Sevilay80 dominantteyze aynısı bızede oldu kuzum Bı kere Bı damla ıdı asırı degılse sorun yok merak etme ıcın rahat olsun