Taze-Anne28 Arkadaşlar bebeğime emzik verdim tuttu o mutlu biz mutlu. Benim sorum emziğin önü arkası fln varmı verirken dikkat etmemiz gereken. Bide emziğin ömrü ne kadar, ne zaman yenilemem lazım. (Philips avent ultra air emzik modelim)
Lilayda Taze-Anne28 emzik kullandik sadece gece uykusuna geçiş için 13 aylik hala daha gün icinde kullanmaz uykusu gelince de emziksiz uyuyamıyor malesef. Neden böyle birsey yaptım inan bilmiyorum 2 inci cocuk olursa kullandirmiycam 🤣 diğer sorunun cevabını bilmiyorum bizimki heryeri silikon ayni tum yönü emerken ici gozukuyor agzinin
Sumeyraas Taze-Anne28 yönü yok. Ayda 1 değişmek lazım. Ben 2 3 tane birlikte kullanıyordum 2-3 ay arası yeniliyordum.
Kucucugumdogam Taze-Anne28 nasıl tuttu aynı emİkten bendede var tutmuyor 🤣 normalde bebeklerin en çok tuttuğu emzikmiş
Taze-Anne28 Kucucugumdogam valla biz bir aylık olana kadar beklicektik. Dün beni çok emdi canım acıdı artık verelim dedik 20 günlüktü. İlk seferde direk aldı. Ama benim amacım memeden sonra emziği verip uyutmaktı o çok işlemedi. Emzikle uyumuyor onunla sakinleşiyor ama uyumak için yine meme istiyor 😃
Tuba Taze-Anne28 avent ultra air’in önü arkası yok dilediğiniz gibi verebilirsiniz. Ben genelde 2-3 ayda bi yeniliyorum çünkü uykuya geçiş de kullanıyor sadece 😊
Taze-Anne28 Tuba biz şuan o aşamaya gelemedik ya uykuya geçişte versem de uyumuyor emzik memeyi hatırlatıyor illa uyurken meme istiyor 😃