Bir haftadır tuvalete alıştırmaya çalışıyorum ama kızım tüm gün boyunca iki kere çişini yapıyor başta tedirgin sıkıyor diye düşündüm ama gelse ne kadar tutabilirki acaba önceden demi öyleydi ben bezini çıkarınca farkettim diyorm sizce iki kez normalmi sizin yavrularınızda durum ne kaç kere çıkıyorlar bi doktora götürsem mi acaba kafayı baya taktım bu duruma huzursuz oldum