Bende 2yas. 2aylikken. Basladim.. benim kizimda işedikten sonra anne cis diordu 3gun bu şekil. Devam ettik sonra elif çişini şöyle annem dedim. Hayır dedi. İyi dedim. Tekrar bez bagladim 10gun böyle gitti. Sonra markete bez almaya gittik.. bezini çıkarttım. Rahat etsin diye. Bi baktım banyoda. Lazimligina çiş yapio 😊 bı paket. Bez. Kaldı sonra. Başladık.. 25gun felan oldu ama. Geceleri. Hala bagliyorum ama yapmıyor şükür galiba artık. Öğrendi darısı. Size inşallah