Ayse_54 4.cü ay atağından bildiriyorum perişanım🥴 mis gibi gece uykularımız bitti, en çok korktuğum meme reddiydi başıma geldi 😣 o emmedikçe ben deliriyorum davlumbazı açıyorum mutfakta bi oraya bi buraya gide gele emziriyorum 😓 asla mutlu olmuyor saatlerce ayağımda sallıyorum durunca uyanıyor 🙁 rabbim başka dert vermesin diye bol bol dualar edip sabır çekiyorum 🤲🏻 allahım ayaklarına taş gözlerine yaş değdirmesin evlatlarımızın 🌼