Mrl-sglm Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu. Kanamam bi kaç gün önce bitmişti bugün yine başladı. Bu sefer daha fazla oluyo. Normal mı? Sizde nasıldı ?
Sln20 Mrl-sglm Regliniz başlamış olabilir mi 8 hafta dolunca başlayabilir çünkü. Doktorunuza danışın isterseniz.
B123A_ Mrl-sglm bnm 54 55 gun oldu nerdeyse aradan 10 gun geçmeden normal adet oldum aşırı derece de kanamam oldu bebek bezi kullanmıştım doktoruna danış bı bnm doktorum ilaç verdi geçmezse gel bakalım demişti ama bnm 6 7 gun de bitti
Mrl-sglm bluem ablamın 1 hafta bile sürmemiş. Bende tedirginim doktora gitsem mi gitmesem mi kararsız kaldım
Mrl-sglm Sln20 olabilir son adet tarihim 24 hazirandı. 4-5 güne bitmez, azalmazsa doktora giderim o zaman
Mrl-sglm B123A_ bende şuan normal adet oluyorum gibi aşırı fazla değil. Teşekkür ederim fazlalaşıp, geçmezse doktora gideyim ben