Kızlar bebeğim 7.5 aylık 8 aylık neredeyse ama hala dişi yok kaşınması falanda yok olabildiğince mamasını gıdasını eksik etmiyorum ( sütüm hiç gelmediği için emzirmedim hiç ) Avokado evde yaptığım yoğurt kefir sebze çorbaları Gül gibi ilgileniyorum ama dişi çıkmıyor normal mi bi doktora götürsemmi ben 3.4 aylıkken çıkartmışım eşimde öyle ama bilemiyorum çok üzülüyorum ya 😔😔