Bebegim icin alerji süphesiyle diyetteydim süt yumurta vs diyet aciyoruz artik kek menemen pogaca pasta ve en son peynir denememizde de cok sukur tepki gormedik kaka ve kan testimiz temiz cikti bu mama hafif alerjik ve alerji koruyuculugu olan bir mamaymis kullanmamizda bir sakinca olurmu bazi doktorlar süt alerjisi sebebiyle önermisler bir kac kiside okudum ama sütüm iki gündur cok az geliyor randevumuza daha var tam alerji mamalarini icmiyor napicagimi bilmiyorum kullananlardan yorum alabilirmiyim