Kızlar bebeğim 2 aylık 3400 doğdu şuanda 4300, kilo alımı oldukça yavaş hem mama hem meme gittiğimiz halde ☹️ Neden böyle oluyo anlamadım tahlilleri de yapıldı herşey temiz ama ideal olması gereken kilonun altında. Napıyım bilemedim mamayı mı artırsam napsam