2 yıldır kullanıyorum çok memnunum. Oğlum beşiğinde yatıyo ve sabahları kendi kalkana kadar uyku devam.😁 Çünkü benim yatak odam full güneş alıyo ve çok sıcak oluyo 7. Kat. Perde sayesinde gün ışığı uykusunu bölmüyo. Ama ben stor olarak değil de perde olarak yaptırmıştım makinaya atıyorum yıkanıp çıkıyor asıyorum hemen ütü falan gerekmiyor çok rahat.