Merhaba. Benim kızımda da dil bağı vardı. 6 günlükken ebe fark etti ve bizi doktora yönlendirdi. Dil bağı emmede zorluğa ileride de konuşma problemlerine yol açıyormuş. Bazı harfleri çıkartmakta zorlanırmış bebek. Biz çocuk cerrahına gittik 10 günlükken hemen fark edildiği için tebrik etti. Bebek ne kadar küçükse o kadar iyi dedi. 5 dakika bile sürmedi kesilmesi çok basit bir işlem. Bebeğim çok ağlamadı bile ve emmesi daha iyi oldu. Bebel büyümeden halletseniz iyi olur ama tabi siz ve doktorunuz daha iyi bilirsiniz. Geçmiş olsun.☺️🙏🏻