Hayırlı akşamlar arkadaşlar. Kızım 2.5 yaşında. bugün başladım tuvalete alıştırmaya. Akşama kadar altına yaptı maalesef 🥴 akşam sonunda çişini yaptı tuvalete. Ben gündüzü oturtan kadar gece bezliyim diyorum. Derin uykusundayken takayım sabah da ondan önce uyanıp çıkarayım böylece bezi de anlamaz. Memeden keserken de böyle kademeli ilerlemiştik ve çok rahat bırakmıştı. Benim gibi yapanlar tavsiyelerinize açığım 💜