Mastit yüzünden kullanmak zorundayım. Ateşim parolla geçici olarak düşüyor sonra gene çıkıyor baya iltihap var malesef. 2,5 aylık bebeğim var .Çocuk doktoru da gittiğim doktor da emzirmemde sakınca olmadığını söyledi. Kullanan var mı bebeğinizi etkiledi mi?