feamtrmea 6.5 aylık olduk ek gıdaları tattırarak veriyorum ama bu aralar geceleri çok sık kalkıp emiyo acaba doymuyo mu süt yetmiyor mu artık ki
Beyzasmom feamtrmea aynı şey bende de oldu ya ek gıdaya geçtikten sonra gece defalarca kalkıp süt istiyor 🤦🏻♀️
feamtrmea Kagansmother kilosu iyi şükür ama bı Aydan sonra hareketlenmeler çok başladı ya daha almıcsk sanırsam kilo bilemedim