Merhabalar. 5 yaşında süt alerjisi olan bir oğlum 1 aylık laktoz intöleransı olan bir kızım var. Kızımn gürültü kaka mukus ve geçmeyen gaz sancıları şikayetleri vardı kaka tahlilinde reduktan madde görüldü. Ben süt ürünlerini kestim. Alerjide olabilr birde daha fazla gaz geçmesin diye. Aslında intöleransta bizm diyet yapmamızn bir önemi yok. Her emzirmeden önce 4-5 damla relactaz damla kullanıyoruz. Laktaz enzimi takviyesi. Cok faydasını gördüm. Birde doktorumz bir surup yazdı gaz sancıları için. Mucize bir surup. Cocugum verdiğimde kesintisiz uyuyor öyle rahat ediyorum ki. Üzülüyorum iki cocugumda da bu sıkıntıları çekiyorum. Ama inanın geçiyor. Oğlumda 6 aylıkken süt yumurta beyazı sonra alerji geçti derken 3 yaşında tekrar süt yumurta ve tavuk eti alerjisi çıktı. Neler çektim neler… Allah yardımcımz olsun. Hepsi geçecek büyünce inşallah ☺️